سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجمع روحانیون: خاتمی از بیگانگان پول نگرفته است!!!

با تمجید از هاشمی، خوئینی‌ها، محتشمی، موسوی و کروبی؛
مجمع روحانیون: خاتمی از بیگانگان پول نگرفته است
خاتمی

پس از انتشار فایل سخنرانی یک مقام امنیتی که به تشریح پروژه انقلاب مخملی و اقدامات سران جریان فتنه برای پیش برد و تحقق آپرداخته بود، مجمع روحانیون مبارز سرانجام به این سخنرانی واکنش نشان داد.

 

به گزارش شبکه ایران، مجمع روحانیون پیش از انتشار این فایل صوتی و مستندات مطرح شده در آن نیز، از سوی بخشی از سیاسیون به عنوان یکی از متهمان اصلی فتنه 88 قلمداد شده بود. با این حال این حزب سیاسی تصمیم گرفته اتهاماتش را رد کند و به دفاع از اعضای خود و شخصیت های همسو بپردازد.

در سخنرانی مقام امنیتی مورد اشاره، به جزئیات ارتباط سران فتنه از جمله محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها با بیگانگان و شخصیت هایی مثل جورج سوروس(پدر انقلاب های مخملی جهان) و دریافت پول از آنان اشاره شده است.

خاتمی

اما مجمع روحانیون مبارز در بیانیه ای که منتشر کرده، ادعا می کند آقای خاتمی از "مفاخر روحانیت و شخصیت ممتازی" است و از بیگانگان برای براندازی پول نگرفته است.

مجمع با اشاره به خبر و عکس های دیدار صمیمانه خاتمی با پادشاه عربستان در اردیبهشت سال 88 که گفته شده محل تبادل یک میلیارد دلار پول با هدف براندازی در ایران بوده، عنوان کرده که "آقای خاتمی در سفرهایی که داشته اند رهبران برجسته جهان با اشتیاق از دیدار با او استقبال کرده‌اند و این اختصاص به عربستان ندارد."

هاشمی

این حزب تاثیرگذار در جریان فتنه سال 88، خاتمی را به همراه میرحسین موسوی، موسوی خوئینی ها، مهدی کروبی و علی اکبر محتشمی پور "شخصیتهای بزرگ و خدمتگذاران راستین انقلاب" نام نهاده و آقای هاشمی را شناسنامه انقلاب خوانده است.

موسوی خوئینی ها

مجمع روحانیون همچنین دیگر شخصیت اصلی خود یعنی محمد موسوی خوئینی ها را از "یاران شناخته شده و مورد اعتماد حضرت امام" دانسته و نوشته است که وی در جریان تسخیر لانه جاسوسی با آمریکاییها ارتباط نداشته و دستور جعل سند علیه مرحوم آیت الله شهید بهشتی را نداده است.

موسوی

مجمع در دفاع از میرحسین موسوی، دیگر رهبر فتنه هم، او را از "چهره های انقلابی و با سابقه درخشان"، "شخصیتی ممتاز"، "صادق"،"پاک" و "ساده زیست" نامیده و در رد برخی اتهامات موسوی آورده است که او به مارکسیسم گرایش ندارد و اینکه وی با توطئه‌ای از قبل طراحی شده و برای اجرای برنامه های ضد دینی و ضد انقلابی به صحنه آمده، درست نیست.

محتشمی پور

این حزب سیاسی آقای محتشمی پور را نیز که از طراحان اصلی ادعای تقلب و حامیان شعار "نه غزه نه لبنان" شناخته می شود، کسی دانسته که در راه دفاع از آرمان فلسطین ایثار کرده و اینکه وی و همکارانشان کمیته صیانت آراء(معروف به ستاد طراحی ادعای تقلب) را تشکیل داده اقدامی فروتنانه و مخلصانه بوده است.

کروبی

مجمع روحانیون همچنین نوشته است "گرچه در این سند از جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای کروبی ذکری به میان نیامده" اما وی یار دیرین امام و انقلاب است و سوابق درخشانی از جمله در اداره بنیاد شهید داشته است.

این حزب مدعی شده که در فایل صوتی مذکور موضوعاتی نیز علیه حجت الاسلام سیدحسن خمینی مطرح شده با این حال به آن اشاره ای نکرده است.

مجمع روحانیون مبارز که از سردهندگان شعارهای انحرافی "نه غزه، نه لبنان" و "جمهوری ایرانی" و نیز از هتاکان عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی حمایت کرده است، در پایان خود را "تشکلی روحانی و انقلابی و از ابتکارات و یادگارهای امام راحل" توصیف کرده است و خواستار برخورد قضایی با کسانی شده که موضوعاتی را علیه این حزب و شخصیت های مطلوب آن مطرح کرده اند.

فعالان سیاسی معتقدند مجمع روحانیون که در ماه های اخیر و با افشای اسنادی درباره کمک مالی آمریکا به سران آن، تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته است قصد دارد با اقدامات تبلیغاتی و صدور بیانیه هایی از این دست افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کند.

گفتنی است اعضای مجمع روحانیون تاکنون نه تنها حاضر به عذرخواهی از اقدامات سال گذشته خود نشده اند که حتی بر رویکرد خود و حمایت از سران فتنه تاکید دارند.

طالب مرتبط:



کلمات کلیدی : خاتمی، موسوی، هاشمی، کروبی، محتشمی پور، فتنه، 88، مجمع روهانیون مبارز، جورج سروس، عربستان سعودی

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...